Alla inlägg under februari 2009

Av Annso - 11 februari 2009 15:04

Vill bjuda på en fanastisk röst idag.

Om det var någon som såg "Stormen" som gick på tv 1 nu alldelses i tre avsnitt, så var det denna röst som sjöng i filmen :)


http://www.myspace.com/maiahirasawa

Av Annso - 8 februari 2009 19:56


Från något ont kommer alltid något gott.

I det svåra vår familj genomgår stärker det oss bara mer.

Min sambos och min relation är ännu starkare och vi kommer varandra ännu närmare.


Denna låt är så bra, jösses vilken röst han har "Kim Fransson", det var min älskling som spelade den för mig och nu är jag såld!!

Av Annso - 6 februari 2009 22:57


Efter en natts sömn kändes det lite bättre.

Men det var orolig sömn, vaknade till flera gånger innan jag somnade in och sedan under natten flera gånger och även på morgonen.

Men hann med att drömma om knivar och pistoler, huga kändes inte bra!

Är så glad att jag har så förstående arbetskamrater och barnen ger mig så mycket energi. Är nära att sjukskriva mig, men eftersom det är en "fristad" på jobbet så härdar jag ut. Det som stressar mig mest är att skolan inte sköter sitt jobb!


Den här låten gör mig glad.

Av Annso - 5 februari 2009 19:35


Idag vill jag bara gräva ned mig i en grop.

Det känns som om mina ben har blivit avslagna....

Skulle bara vilja dra mig undan för mig själv och skita i allt, ömka mig och tycka synd om mig själv!

Men det duger inte och jag vet ju att jag får vad jag sänder ut.

Vi måsta göra vår läxa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards